*Teenage dream

Great vacation?
12 December 2011 | 0 comment(s)
Yes hello! I'm back from holiday. Great vacation and i really enjoy it. Blog ini masih perlukan masa untuk berubah wajah seperti blog orang lain. So, sabar. Stay cool. Ok tengok gambar atas tu? Itu candid :P Idk y aku angkat tangan mcmtu. Agak pelik and bila aku tengok gambar ni, I was like... ' aku ni nak buat iklan rexona ke?' Back to our topic, great vacation? Mesti ada orang tertanya-tanya, aku pergi holiday mane kan? Emm, k takde orang nak tahu pun sebenarnya kan? Oh sampai hati *Urrmm

Aku pergi sarawak! Best lah jugak :) Dalam hati korang mesti ' Eley, sarawak je pun? Itu pun nak kecoh.' Ok, Kita bukan macam awak, Holiday dekat Paris lah kan? Lepastu, dekat Disneyland. Ye itu orang kaya jelah pergi, macam awak kan. Peace.

Budak lelaki kat sarawak kan.. Handsome? Erm, maybe yes and maybe no! Bagi aku, lebih kepada yes! Because of what? Emm, dyeorang kebanyakkannya mata sepet. Mcm chinese :P *Wink. Cuma bahasa dia lain sikit mcm kita. Aku sebut pun kekadang berbelit-belit lidah. Hehe.

That's all. Kalau nak cerita dari awal aku pergi sarawak sampai aku balik dari sarawak memang panjang lah kan? Hehe, gambar? Emm, banyak sangat nak upload lah. Insyaallah kalau rajin, aku upload! Ok everyone, say Bye to me? Bye! Much love :'*


First time aku solat dalam flight :o




. Newer Post