*Teenage dream

Takecare yourself :') Maaf.
15 November 2011 | 0 comment(s)
Eh eh.... haaaai :p Fuh! lamanya tak refresh blog ni. Anybody here? Yes you :') terharunyaaaaaaaaaa kita. Nak gift tak? Nak tak? Woi, NAK KE TAAAAAAKKK!? *cewah, bajet gangster je* Ok diam, let's continue our story babe.

Saya lemah.

Saya rasa, saya jahat.

Ape silap saya ye?

Ye, saya terlalu ikutkan perasaan. Saya tak pernah pikir perasaan orang. Saya ego!

Maafkan saya. Sekali lagi,saya mintak maaf.

Saya bukanlah manusia yang sempurna. Setiap manusia ada kelebihan dan kekurangan diri. Saya terlalu banyak kekurangan dalam diri saya. Banyak yang perlu saya perbaiki kan? Tapi .....

saya ni jenis, perempuan yang susah menerima pendapat orang. Itu membuatkan orang benci dengan sikap saya, bukan? Ye, saya mintak maaf.

Saya cuba mencari siapa diri saya :>

Dan awak, tolong jaga diri awak baik-baik. Kalau awak sakit, pergilah klinik sendiri. Kalau awak jatuh, bangunlah sendiri. Saya letih. Lagi sekali, saya mintak maaf.

Saya mintak izin untuk undur diri terlebih dahulu. Saya terlalu banyak mengomel disini. Benci kan?

Tolong jangan benci saya :< Saya berharap. Assalamualaikum :)







. Newer Post