*Teenage dream

DULU LAIN, SEKARANG LAIN :O
23 October 2011 | 0 comment(s)
Hi. Lamanya tak update -.- Rindu semuanya hehe.
 DO YOU MISS ME!?
haha! calour-calour lagi tu :* Ok, rindu kita tak!? Rindulah rindulah! *sambil lompat-lompat atas katil* Muehehehe, K fine. taknak rindu pun tkpe -.- Wuuu.

perasan tak apa yang berubah? Ok keseluruhan blog ni semua nya berubah. semalam tadi aku blogwalking blog kawan aku, then then ..... Aku tengok semua blog kawan aku, Wooo. Cantik gila semua. Jealous-ing :P And aku tekad untuk menghabiskan satu hari ni dengan meng-edit blog yang semakin lama semakin serabut aku rasa. Ok allhamdulillah. aku dah ubah segalanyaaaaaa -.- tapi still tak cantik macam mashitah, aneys , eyka and amiraaaaaaaaaaah punye blog :> Damn -.-


FINAL EXAM! FINAL EXAM! FINAL EXAM!

Lepasni study je la memanjang. Baru keluar setapak dari rumah, ada orang dah potpetpotpet, macam mane nak pergi tengok movie :l Grrr. exam exam -.-

Goodluck for your final exam!
- Jangan lupa mintak doa dari ibubapa kita sebelum pergi sekolah. Doa tu penting.
- Jangan buat persiapan last minutes, nanti semua yang kita buat jadi kelam-kabut.
- Time exam, fokus pada soalan tu. Bukan main kelip-2 mata dengan budak sebelah :P
- Semak dua tiga kali bila dah siap jawab exam! jangan terlalu yakin dengan jawapan kita.

hahahahaha yeah. Aku akan doakan korang semua dapat jawab exam dengan tenang :) andd...
jangan lupa doakan aku hikhik :*

Disebabkan aku lama tak update T.T aku try update benda yang takboring -.- lewww.

4hours ago~

Yeaaaaaaaaaaaaaah! dapat topik -.- 

DULU AKU LAIN, SEKARANG AKU LAIN :)

- Dulu aku buta IT
   sekarang aku terlebih IT. sampai rasa nak mati kalau tak on facebook masa satu hari.

- Dulu aku buta berfashion. Bila aku tengok, gambar-gambar time aku dulu-dulu, damn -.- sakainya.     Sekarang aku cuba bergambar/ bergaya mengikut fashion yang lebih matang. lol :x

- Dulu aku rajin ~
sekarang aku malas gila, lagi-lagi kena bangun pagi then kena study -.-

-Dulu aku takpandai dating, siap search kat youtube bagai ' cara-cara dating bla blaaa ..'  haha
sekarang aku dah pandai nak berdating je ... hahaha apa nak jadi ni -.- 

- Dulu aku belajar tak pakai spec -.- ceh konon malu lah, takcantik laa. damn :o
sekarang aku pakai spec time belajar je. Form1 aku banyak takfaham apa yang cikgu ajar sebab aku taknampak apa yang cikgu tulis dekat papan gaaah --' Dan sebab tu jugak, Aku turun kelas tahun ni! Eeew menyesalnyaaaaaaaa.

-Dulu aku dengan iman kawaaaaaaaaaaaan :)
Sekarang aku dengan dia istimewa sikit, sikit jelah hahahaha :P


Ok ni je -.- Kena sambung study hewhew (: Bye lotsoflove Goodluck exam semua :* 







. Newer Post