*Teenage dream

SEMUA ORANG ADA IMPIAN (:
21 September 2011 | 0 comment(s)
Heyyou. Assalamualaikum. Jawab dulu! Cepatt x) Ok bagus. Anak murid yang cerdik.
 
HAI ANAK MURID SEKALIAN. SAYA CIKGU DIYANA :)

Ok. Harini tajuk kita apa? Sila baca tajuk di atas sana! Nampak tk?  Alahai tak nampak pulak dah :p
Cepat pakai spec.  Esh -.- Meh sini cikgu tulis besowwwwrr-besowwwrrr

SEMUA ORANG ADA IMPIAN
 Aku ada impian. dan aku berharap impian aku akan tercapai satu hari nanti. Mungkin susah untuk kita capai apa yang kita nak, Tapi kalau kita berusaha. InsyaAllah boleh. Daripada aku membebel panjang lebar sampai orang mengantuk nak baca. Baik aku listkan apa impian aku kan? Hehehe, Fyi.

*Aku lebih selesa gunakan 'AKU' dan 'KAU' disini. maaf ye? Hehe. *

Aku berharap dapat straight A dalam UPSR/PMR/ SPM!
Alhamdulillah, result upsr aku memuaskan lah. Hehe, dah aku berharap PMR yang akan aku hadapi tidak lama lagi ni boleh dapat result yang cemerlang. 7A pun dah kira okay kan! Boleh masuk teknik. yesh yesh! Fuyoooooo x) Wa dah gerun dah ni bhai. Tolong! Wa nak enjoy. Taknak exam dulu. Hehe, Rileks rileks. Belajar diyana belajar! Yeah. Go go gooooo! Doakan ye. Hehehe Loveyou♥.

Aku nak bagi kawan aku seorang 1K , untuk dyeorang buat apa yang dyeorang impikan.
Aku nak tengok kawan aku bahagia dengan orang yang dia sayang dan dyeorang berjaya dalam kehidupan dyeorang. Come on babe!  Bak kata orang, Kawan gelak merata-rata, kawan menangis sukar dicari x)

Aku nak naik kereta ferrari tkpun mini cooper time kawin aku nanti -.-
Yang ni 15 tahun akan datang, lepas aku dah jadi Scientist lah x) Doakan ye. Hehe, serious aku memang berharap weeding aku nanti best gila. Ala! Ni cuma impian aku jela. InsyaAllah dapat :p Aku nak kawin dekat satu tempat yang chill gilaaaaaa then naik kereta ferrari pergi sana dengan husband wa. Alolololo Co Cuweeeet *__*. Wohoaaa. Adik aku sibuk nak pi kawin dekat bulan hahaha macam dapat je kan -.-


Aku berharap dapat bawak Family aku pergi Mekkah x)
Yang ni memang serious aku nak! Wa sebenarnya nak bawak family wa pergi New York. Baru syioook kan! Tapi mak aku tu selalu cakap ' Kalau dah banyak duit nanti, bawak family kita pergi mekkah. Kita holiday kat sana pun dah okay' hehe Wa nak nagis bila mak wa cakap cmgitu. Hehe I'll mum x(

Nak sambung belajar dekat luar negara. Eheeee x)
i still try to get the best. Scientist x) I'll get you. Hehe, Pray for me ya? dah dapat masuk university pun dah okay sgt lah kan. Tapi lebih baik, kalau kita cuba dapatkan yang lagi baik kan? Yeah. Study study! Focus weh -.- Bercinta tu cinta jugak. Pelajaran, sila fokus ye anak-anak? Lalalala :P Hahaha.

And lastly, Aku berharap relationship aku dengan dia kekal. Hehehe 
Who? guess who? -.-
Yes. Eheeeeeeee Imaaaaaaaaan x)  Only him. Maybe ramai yang cakap, kita yang sekolah ni semuanya cinta monyet hahaha gila -.- insyaAllah selagi kita percaya each other, hubungan ni akan okay tanpa orang ketiga dan seterusnya muahahahahaha Ly. Jangan ganggu hubungan aku. pergi main jauh jauh. Shuh :p Hehehe Peace weh. Aku akan doakan kebahagiaan korang jugak weheee~



Enough! Impian awak? Penat dah tangan ni :> Birthday kitoo dah nak dekat. Hadiah weh hadiah? Hehehe.






. Newer Post