*Teenage dream

raya oh raya ♥
28 August 2011 | 1 comment(s)
Assalamualaikum..
Maaf sebab blog ni lama tkupdate, haa dah berhabuk dah pun blog ni. heh maklumlah sibuk dengan persiapan raya hehe Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin



Kejap Kejap nak bagi ucapan raya :-
*ehem ehem ehem, saya AhzaDiyana. Saya mintak maaf kalau ada buat salah dengan awak semua ke, terkasar bahasa ke dalam blog ni ke kan, sorry kalau terejek ke maafkan kita eh? Datanglah rumah kita kalau rajin. Nak alamat? cari sendiri lah haha. K kepada kawan-kawan aku yang banyak tolong aku. terima kasih sgt-sgt. sorry kalau ada terbuat salah hihi My Only one, Ok thanks bagi kad tuww :p Omel je kad tu hihi. You kreatif sgt heh sorry kalau kad yang i bagi buruk -.-' I memang tkpandai lukis lalala InsyaAllah kad raya you simpan sampai bila-bilaaaaaaaa muah muah. Selamat hari raya dan doakn saya selamat sampai & balik*


 RAYA WEH RAYA \PEACE/

 - Mesti berat badan menaik sebab asyik makan kuih raya je haha dulu time puasa, turun 2kg tetiba time raya naik 2kg hahahaha terus pening pikirkan cara macammane nak kuruskan badan plak nanti haih. So, jangan banyak makan sgt kuih raya, nanti gemuk lalala :p

- Poket penuh dengan duit, Ya! Duit semua duit kertas. Budak sekarang manelah nak main duit syiling syiling ni haha. Adik adik semua, jangan beli yang bukan-bukan duit tu. Simpan, nanti dah besar boleh belajar tinggi-tinggi *Cewah -.- heh.

-Berangan beli sesuatu yang baru. handfone la, kasut la, baju la or wtv la yg dia nak. Ok berjmat cermat ye dik time berbelanja nanti. Kalau baik hati kan, Belanja lah kita kasut supra yang kita idam-idamkan tu :( eycha yang comel, belanja kita? har, Ok eycha tknak belikan kita. Ok merajuk -.- Lol.

*##$@!#%%^@!!

Act, tkde idea nak update ape. Disebabkan jannah yang teringin nak baca post aku. Ok ni untuk kau jannah syg :) Esok Esok aku update lagi leww hihi Bye. Lotsoflove♥  Baik baik balik kampung tu ye.


 Ok nak tuju lagu sebelum kita balik kampung boleh? Tapi bukan lagu raya lah lalala :P






selamat tinggal ramadhan.
Hi syawal :)




. Newer Post