*Teenage dream

SELAMAT BERPUASA ♥
02 August 2011 | 0 comment(s)
Assalamualaikum pembuka bicara, Selamat berpuasa diucapkan 
* Alhamdulillah cukup puasa satu hari semalam *
Harini? InsyaAllah. 
Jangan curu-curi makan ye adik adik yangc omel tu :O
Jangan merokok ye cik abang abang kat luar sana, nanti terbatal puasa tu. takpayahlah merokok sebulan ni.. Berhenti sekejap. kan dapat jimat duit kan? Dapat pahala lagi tau!

Vrooommmm ---------> selamat berpuasa. Kepada perempuan yang puasa penuh tu. Haa meh sini mintak duit raya dekat kita. *Kalau cukup ah muahaha :p
Pfft~

Aku ni comel ke? Aku rasa syeera Radzi' lagi comel.
Aku ni cantik ke? Aku rasa Anis syafira lagi cantik .
Aku ni hodoh ke? Oi. soalan ni takde jawapan -.-'

Mr. I tanya aku * Ade orang tak cakap you cantik?*
Ade jawapan untuk dia tk ? Hmm.





#Jujur dari hati. Bulan puasa ni. kalau korang rasa aku cantik kan,  tekan LIKE
Aku tak memaksa. Okbai Lotsoflove





. Newer Post