*Teenage dream

MALAS :O
12 August 2011 | 0 comment(s)
Assalamualaikum. Selamat berpuasa ye awak :* Yaa baru puasa yang ke ... berape? Ok, fikir sendiri -.- KITA UPDATE UPDATEEEEEEEEEEEEE! CEPAT SINI! *tkde pembaca lah kut*

Hari demi hari, aku dapat rasa dia makin dekat dengan aku.  PMR ya itu kau! bilalah aku betul-betul nak study? Macammane aku  nak naik kelas kalau asyik dengan facebook memanjang, macammane aku nak dapat 8A' kalau selalu sangat keluar enjoy dengan kawan -.- Hmmm,What should i do now?

Aku perlukan seorang kawan yang boleh ajar aku sains.  Anybody?
Aku minat sains, cuma aku malas nak belajar. Aku suka buat Experiment jeeee!

Aku perlukan seorang kawan yang boleh ajar aku sejarah.  Anybody?
Aku mmg minat dengar orang cerita sejarah ni, tapi aku malas nak membaca -.-

Aku perlukan seorang kawan yang boleh ajar aku geografi.  Anybody?
Aku bukan takminat nak belajar geo , tapi cikgu geo aku macam malas nak ajar aku je. Strees!

Aku perlukan seorang kawan yang boleh ajar aku mathematics. Anybody?
Aku bukan tkminat math, cuma aku malas nak hafal formula tu. Asyik tekan calculator je :)

Itulah aku :'> Semuanya bermula dengan perkataan MALAS kan? 
 Doakan aku, supaya buka pintu hati untuk deactive facebook dan belajar bersungguh-sungguh.
Aku nak buang jauh jauh perkataan MALAS tuuu!


To adik ain nadhirah  Thank you very much, I appreciate post yang ada nama akak tu :)
iman, you are my onlu one Okbai Lotsoflove ♥ 




. Newer Post