*Teenage dream

Lots of love
11 June 2011 | 0 comment(s)
Hai awak :'>
awak awk kawan kita kat ICU . doakan dia tau . harap-harap dia cepat sembuh .Haikal, cepat sembuh tau! Aida, bersabar k . ini semua  dugaan  awak dgn dia . Pfft~ semalam i dengan kawan i pergi reunion :') Ok, aku rindu semuanye . hampir 2tahun tkjumpe. masing-masing berubah. ade yang bertambah matang . ade yang bertambah tembam . ade yang makin cantik . kalah aku hihihihihi dan ade yang makin handsomeeeeee tu :)


hahahahahahahahahahahappyyyy bithdayy . semoga panjang umur . May allah bless you . i'll love you and care about you mirah . Aku akan tolong kau bila kau perlukan aku . kau takperlukan aku pun , aku still nak tolong kau . tolong mengacau kau . hihihihi sorry tau selama ni , kalau aku selalu buat kau rase macam nak melatah . Act, dalam hati aku ade sayang ni :') aku orang pertama yang wish kat kau kan . K aku tahu, sebab aku sayang kau la ngok . Doakan aku pmr dapat straight A' k? kalau aku dapat 8A', aku belanje kau starbucks :p

harini birthday syaheeda khairudin pulak . K happy birthday adik . Pfft~budak 6hamka, aku masukkan gambar reunion nantii eh :') gambar banyak sgt. Upload dahlah lembap. hihi ksorry :] awak awak, kita ngantok hihihi . Kbaii :')




. Newer Post